Wysyłka i Zwroty

Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, masz 30 dni na jego zwrot lub wymianę. Szczegółowe informacje dotyczące procedury znajdziesz w zakładce "Zwroty i reklamacje". Skontaktuj się z nami pod "kontakt@tilt.pl", postaramy się jak najszybciej załatwić problem. Pieniądze zwracamy do 14 dni roboczych.

Oczywiście! Masz 30 dni na zwrot produktu od daty jego otrzymania, pod warunkiem, że produkt nie był używany i jest w oryginalnym opakowaniu. Skontaktuj się z nami pod "kontakt@tilt.pl", postaramy się jak najszybciej załatwić problem. Pieniądze zwracamy do 14 dni roboczych.

Tak, możesz anulować zamówienie przed jego wysyłką. Skontaktuj się z nami jak najszybciej w tej sprawie pod "kontakt@tilt.pl".

Jak najbardziej, oferujemy dostawy za pomocą międzynarodowych kurierów, którzy są w stanie dostarczyć Twoje zamówienie zarówno na terenie Polski jak i Unii Europejskiej. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pisz do nas śmiało pod kontakt@tilt.pl, postaramy się jak najszybciej pomóc.

Koszty wysyłki zależą od wybranej metody dostawy i miejsca docelowego. Oferujemy kilka opcji dostawy takie jak:
- Allegro Paczka

- BL Paczka

- Inpost Paczkomaty

- Kurier
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność".

Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz link do śledzenia statusu przesyłki, dzięki czemu będziesz na bieżąco z etapem realizacji.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu przed dostarczeniem paczki, aczkolwiek przeważnie to robią.

Płatności

Akceptujemy większość popularnych metod płatności:

- Płatność online (przelewy online, blik, karta kredytowa i debetowa) za pomocą Przelewy24

- Płatność online za pomocą PayPal

- Płatność online kartą kredytową lub debetową za pomocą Stripe

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności, skontaktuj się z nami pod "kontakt@tilt.pl". Chętnie pomożemy Ci dokonać najlepszego wyboru!

Jak najbardziej można płacić u nas BLIKiem za pomocą serwisu Przelewy24.

Dowód zakupu wysyłany jest przez nas w formie elektronicznej. Od razu po opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z fakturą w załączniku.

Oczywiście, po zakończeniu procesu zakupowego możemy wystawić fakturę VAT. Prosimy o podanie wszystkich niezbędnych danych podczas składania zamówienia.

Tak, twoje dane są u nas w pełni bezpieczne. Stosujemy najnowsze technologie zabezpieczające, aby gwarantować bezpieczne zakupy w naszym sklepie.

Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL/TLS.

Produkty

Niestety, aktualnie nie mamy takiej możliwości. Rozmiary, którymi dysponujemy pod podkładki to:

- 50x50 cm

- 80x30 cm

- 90x40 cm

- 100x50 cm

oraz 100x100, które wykorzystujemy do mat pod krzesła.

Oczywiście! Dajemy możliwość zamówienia podkładek z indywidualnym wzorem lub grafiką. Skontaktuj się z nami pod "kontakt@til.pl", by omówić szczegóły i uzyskać wycenę.

Są trzy aspekty na które warto zwrócić uwagę:

1. Czy grafika narusza prawa autorskie? Wszelkie logotypy znanych marek są sporym problemem i takich wzorów nie możemy wykonywać. Co do grafik postaci / ujęć ze znanych gier warto zapoznać się z polityką firmy. Każda duża firma tworząca gry ma na swojej stronie rozpisane zasady użytkowania ich twórczości.

2. Przy załączaniu grafiki prosimy o odpowiednie rozdzielczości. W przypadkach, gdy dana grafika nie spełnia wymagań nasi graficy robią co w ich mocy, by wykonać Państwa wzór jak najlepiej. Warto pamiętać, że grafiki o bardzo małej rozdzielczości przykładowo 400x200 są mocno rozpikselowane i zdarza się, że programy do podniesienia rozdzielczości nie wystarczają.

3. Aktualnie bardzo duże ilości bieli nie nadrukowują się na nasze podkładki/maty tak jakbyśmy chcieli, dlatego z tego miejsca bardzo prosimy, by załączone grafiki zawierały jej jak najmniej, dzięki czemu efekt nadruku będzie znacznie lepszy.

Oczywiście! Proszę pisać do nas na kontakt@tilt.pl, a Marcin z obsługi klienta doradzi i odpowie na wszelkie pytania.

Aby maksymalnie przedłużyć żywotność podkładki, zalecamy regularne czyszczenie jej miękką, wilgotną szmatką oraz unikanie narażania na bezpośrednie źródła wysokiego ciepła czy długotrwałą ekspozycję na światło słoneczne. Unikaj bezpośredniego kontaktu z ostrymi przedmiotami.

Każdy z nas pragnie, aby zakupione ubrania zachowały swój doskonały wygląd jak najdłużej. Idealnie, gdyby nawet po wielu latach noszenia, prezentowały się one równie świetnie jak tuż po zakupie. Niestety, z biegiem
czasu tkaniny mogą tracić swój początkowy urok, nasycenie barw, odpowiednie kształty, a także przyjemność w dotyku, stając się twardsze i mniej komfortowe.
To nieunikniony proces zużycia i starzenia się materiału. W naszej produkcji stosujemy jedynie tkaniny wysokiej jakości, lecz nawet one z czasem poddają się naturalnym zmianom. Mimo to, stosując się do kilku prostych zaleceń, możemynwyraźnie wydłużyć żywotność naszych ubrań.

 

Wszystkie niezbędne wskazówki dotyczące pielęgnacji, takie jak pranie, prasowanie czy suszenie, znajdują się na dołączonych do odzieży metkach technicznych. Zawsze możemy jednak zrobić dla naszych ubrań nieco
więcej, podajemy sprawdzone sposoby postępowania z odzieżą TILT.

ISTNIEJE KILKA SPRAWDZONYCH SPOSOBÓW POSTĘPOWANIA Z ODZIEŻĄ

- Temperatura prasowania – nie może być wysoka, zwłaszcza, że ewentualne zagniecenia powstałe przy prasowaniu wysoką temperaturą mogą być już nie do usunięcia. Alternatywą dla klasycznego żelazka
może być prasowanie parowe. Temperatura prasowania podana jest na metce informacyjnej, samo prasowanie powinno odbywać się po wywróceniu odzieży na lewą stronę.

-Ciemne i kolorowe ubrania należy prać wyłącznie z innymi w zbliżonych odcieniach.

- Do ubrań ciemnych i czarnych najlepiej stosować specjalne płyny przeznaczone do prania odzieży w tych kolorach.

- Nie należy używać mocnych detergentów do prania odzieży, a już na pewno nie do kolorów.

- Nie należy wkładać do pralki razem ubraniami butów, ani innych ubrań posiadających rzepy lub ostre krawędzie.

- Dzięki praniu w odpowiedniej temperaturze (40 stopni Celsjusza) kolory będą żywe przez bardzo długi czas a materiał nie straci swych proporcji.

-Zarówno ciemne jak i kolorowe czy jasne ubrania, należy prać zawsze odwrócone na lewą stronę.

- Samo wirowanie w pralce może odgrywać bardzo istotną rolę, dlatego powinno być możliwie delikatne.

- Odradzamy suszenie w suszarce mechanicznej.

- Długotrwała ekspozycja na światło słoneczne może powodować utratę koloru i blaknięcie odzieży.

Do produkcji naszych podkładek używamy najwyższej jakości materiałów, które zapewniają doskonałą precyzję prowadzenia myszki i trwałość. Połączenie właściwości multispandexu i kauczuku naturalnego zwiększa wytrzymałość i elastyczność produktu dając Ci największy możliwy komfort i satysfakcję użytkowania.

Nasza bluza wykonana została z wysokiej jakości elastycznego materiału syntetycznego. Nadruk sublimacyjny z grafiki o wysokiej rozdzielczości 300DPI daje bardzo wyraźne i żywe barwy, które nie blakną i nie ścierają się podczas czyszczenia, byś mógł/mogła cieszyć się naszym produktem jak najdłużej. Całość wzbogacona gumową naszywką oraz metkami żakardowymi z logiem Tilt.

Stosujemy najnowsze technologie druku, które gwarantują trwałość kolorów oraz precyzję detali.

Przy produkcji naszych podkładek używamy metody druku sublimacyjnego oraz grafik w wysokiej rozdzielczości 300DPI. Druk sublimacyjny jest trwały, nie blaknie i nie ściera się podczas czyszczenia, gdyż barwnik wnika głęboko w strukturę materiału – to właśnie dlatego nasze wzory są bardzo wyraźne i żywe przez długi czas!

Wydruk jest wykonywany przy pomocy specjalnych atramentów na bazie wody, z wykorzystaniem papieru transferowego, co sprawia, że metoda ta jest przyjazna środowisku.

Standardowa realizacja zamówienia trwa od 1 do 2 dni roboczych. Jeśli masz specjalne życzenia lub potrzebujesz ekspresowej wysyłki, daj nam znać pod "kontakt@tilt.pl", a postaramy się dostosować. Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki.

Po złożeniu zamówienia oraz jego opłaceniu (wyjątek stanowi pobranie), przesyłka jest wysyłana zgodnie z terminem podanym na stronie sklepu. Zazwyczaj jest to 10 dni roboczych (bez wliczania dni weekendowych i świąt).

Produkty marki Tilt szyte są od podstaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce. Wszystkie nasze produkty
tworzone są pod konkretne zamówienie, złożone w naszym sklepie. Proces produkcyjny rozpoczyna się wraz ze złożeniem i opłaceniem zamówienia przez kupującego. W cały cykl produkcyjny zaangażowane jest wiele osób i w zależności od zamówionego asortymentu składa się na niego wiele procesów. Przeważnie na
realizację zamówienia produkcja i magazyn potrzebują ok 10 dni roboczych. Po tym czasie powinniśmy być gotowi do wysłania do Państwa gotowej i kompletnej paczki.

Tabele rozmiarowe znajdują się przy każdym wybranym produkcie, na stronie sklepu oraz w zakładkce „rozmiarówka”. W galerii zdjęć produktów, znajdą Państwo grafikę, przedstawiającą rozmiar odzieży, podany w cm. Odzież do pomiarów została ułożona "na płasko", bez rozciągania. Przyjęta maksymalna tolerancja
dla danego pomiaru, wynosi około +/- 2 cm. Wszystko jest czytelnie przedstawione na wspomnianej grafice. Zazwyczaj dla produktu podawane są standardowe wymiary:

 

X – SZEROKOŚĆ W KLATCE PIERSIOWEJ, pod pachami, mierzona na płasko i bez rozciągania.

Y – WYSOKOŚĆ LUB DŁUGOŚĆ, mierzona od najwyższego punktu przy kołnierzyku, kapturze lub opaśnicy, do końca ściągacza, lub w przypadku jego braku, do samego dołu odzieży.

Z – DŁUGOŚĆ RĘKAWÓW, mierzona od początku jego wszycia, do końca mankietu lub ściągacza. Rękawy podobnie jak inne wymiary, podawane są bez rozciągania.

Większość firm i marek obecnych na rynku, dysponuje własnymi krojami oraz rozmiarówką. Nasza odzież szyta jest od podstaw, we współpracujących z nami szwalniach w Polsce. Również i my, jako marka odzieżowa TILT ® mamy autorskie kroje, opracowane w naszym zakładzie projektowym. Dlatego też, nasze ubrania,
mogą nieznacznie różnić się wymiarami od oferowanych przez innych producentów. Staramy się jednak, aby oferowane przez naszą markę ubrania, „trzymały” ogólnie przyjęty „standard”. Przy wyborze naszej odzieży, prosimy jednak sugerować się w głównej mierze, podanymi w tabelach parametrami.

Nasze ubrania szyte są ręcznie od samego początku do końca. Praca związana z produkcją ubrań wykonywana jest przez wykwalifikowany personel a nie maszyny a co za tym idzie przesunięcia materiału są „na porządku dziennym”.

W ofercie naszego sklepu prezentujemy Państwu obszerny zakres dostępnych rozmiarów. Jesteśmy świadomi, że sylwetki ludzkie różnią się od siebie, jednak mimo naszego zaangażowania nie możemy zagwarantować opcji dla każdego typu sylwetki. Pracujemy nieustannie nad rozbudową i ulepszaniem naszej palety rozmiarów, lecz na ten moment mogą Państwo wybierać spośród tych opcji rozmiarowych, które są aktualnie przedstawione na naszej stronie internetowej.

Kiedy dojdzie do wyboru niedopasowanej odzieży, możecie ją Państwo łatwo zareklamować bądź zwrócić. Wszystko dokładnie opisane jest w zakładce „zwroty i reklamacje”

Tak, na wszystkie nasze produkty oferujemy 24-miesięczną gwarancję. Jeśli zauważysz jakiekolwiek wady produkcyjne bądź uszkodzenia, skontaktuj się z nami pod "kontakt@tilt.pl", a postaramy się szybko rozwiązać problem.

Nasze podkładki są zoptymalizowane tak, by współpracować z większością dostępnych na rynku myszek, zarówno optycznych, jak i laserowych. W przypadku braku kompatybilności myszki do podkładki zwrócimy Państwu środki bądź wymienimy produkt na inny, czas na zwrot to 30 dni. Skontaktuj się z nami pod "kontakt@tilt.pl", a postaramy się szybko rozwiązać problem.

Tak, stale pracujemy nad rozszerzeniem naszej oferty. Zachęcamy do śledzenia nas na mediach społecznościowych oraz subskrypcji newslettera, aby być na bieżąco z nowościami.

Posiadamy podkładki w różnych rozmiarach. Wszystkie wymiary dostępnych modeli można znaleźć w opisie produktu na naszej stronie.

Dostępne rozmiary:

- 50x50cm

- 80x30cm

- 90x40cm

- 100x50cm

oraz 100x100, które wykorzystujemy do mat pod krzesło.

Tak, nasze podkładki mają specjalną warstwę antypoślizgową, która zapewnia stabilność podczas użytkowania.

Nasze podkładki są zaprojektowane tak, aby być odporne na niewielkie rozlania. Niemniej jednak zalecamy unikanie prania ich w pralce. Polecamy czyszczenie podkładki wilgotną ściereczką, bądź usuwanie zabrudzeń pod bieżącą wodą i odłożenie podkładki do momentu wyschnięcia.

Współpraca

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy B2B, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub mailowo pod "kontakt@til.pl". Chętnie przedstawimy Ci naszą ofertę dla partnerów.

Jak najbardziej jest taka możliwość. Mamy już doświadczenie we wspieraniu takich inicjatyw. Odezwij się do nas mailowo na kontakt@tilt.pl i porozmawiajmy!

Oczywiście, że jest możliwe. Odezwij się do nas mailowo na kontakt@tilt.pl, prześlij swoje sociale i napisz czego byś oczekiwał, a my na pewno się z Tobą skontaktujemy.